3:30 מיאמי היט – בוסטון סלטיקס (2- 1 למיאמי בסדרה):
לשלושת המשחקים הראשונים היה מכנה משותף, והוא השליטה של בוסטון במחצית הראשונה וחזרה לעניינים של מיאמי ברבע השלישי. בשני המשחקים הראשונים ההיט גם השתלטו על רגעי ההכרעה וזכו ל-2 ניצחונות, ואילו במשחק השלישי בוסטון דווקא הגדילו שוב את ההפרש בהמשך, וגם ניסיון קאמבק מאוחר של ההיט לא הועיל.
יש לציין את החזרה של גורדון היוורד שככל הנראה הפיחה רוח חיים מסוימת בספסל של הסלטיקס, כמו גם את המחצית הראשונה של ג'יילן בראון, בתור גורמים שהביאו לשינוי, כאשר ב-2 המשחקים הראשונים בוסטון קלעו 106 ב-48 הדקות של הזמן החוקי, יחד עם עוד 8 בהארכה של משחק 1, ואילו במשחק 3 הם הגיעו ל-117 נקודות במהלך 48 הדקות של המשחק, למרות שהתרומה ההתקפית של מי שאינו טייטום, ווקר, בראון או סמארט הייתה רעה כרגיל.
התאמה נדרשת למיאמי: דקות הפתיחה. ראינו את בוסטון פותחים משחקים מצוין גם נגד טורונטו וגם נגד מיאמי, והצורך לצאת בכל פעם מפיגור דו-ספרתי לא עובד לטובת מיאמי. משחק 3 גם הוכיח שזה לא תמיד נגמר בניצחון. אולי הפעם כדאי לספולסטרה לשנות את המשוואה ולגרום לסטיבנס לרדוף אחריו. זה אומר לא לנסות להכניס את שחקני המשנה לעניינים, אלא לשחק מההתחלה על באטלר ודראגיץ', ואולי בשלב מאוחר יותר ללכת אל השחקנים האחרים.
התאמה נדרשת לבוסטון: התמודדות עם באם אדבאיו. אמביד וגאסול אמנם גדולים יותר פיזית, אבל אמביד היה לבד במערכה וגאסול לא ממש הרבה להחזיק בכדור, מעבר לחסימות הנד-אוף. אדבאיו הוא סיפור שונה, מכיוון שהוא הרבה פעמים זה שמניע את ההתקפה של מיאמי, ות'ייס מתקשה לעצור אותו לאורך זמן. אפשר לנסות את טיים-לורד יותר דקות או לנסות אולי הגנות מתוכחמות יותר על הגבוה המוכשר של מיאמי.
הימור: מאז שלברון עזב את מיאמי היו להיט שני מקרים של 3 הפסדי פלייאוף רצופים ועוד מקרה אחד של שניים, אבל דראגיץ' היחיד שהיה שחקן משמעותי גם אז, וההיט הנוכחיים נראים הרבה יותר חזקים מנטלית. בוסטון מנגד פתחו את הפלייאוף עם 6 ניצחונות, אבל מאז ניצחו 3 מ-8 האחרונים. בקיצור, מיאמי ב-3 אחרי קרב צמוד שאולי יסתיים שוב ככה:
וכעת – לחידה השבועית. מבין 12 השחקנים של מיאמי ששיחקו עד כה בפלייאוף יש חמישה שלא הופיעו כלל בפלייאוף קודם לכן. מבין ה-7 האחרים – מי היחיד שלא מסר אף אסיסט במשחק פלייאוף לפני תחילת הפלייאוף הנוכחי?
תודה חיים. אני חושב שבוסטון תנצח – הדקות שלהם עם החמישיות הנמוכות היו משהו שמיאמי לא הצליחה להתמודד איתו. בראון היה אדיר ונכנס בקלות לצבע והמנוחה תעזור להיווארד (וקמבה). הדקות האלה עם 5 השחקנים בחוץ יכולות להיות פשוט יותר מדי בשביל מיאמי. אם מיאמי תנצח זה יהיה בזכות יום אדיר של דראגיץ' או באטלר שהיו חושך במשחק הקודם.
.
התשובה שלי לחידה, אגב, היא אולי השחקן האהוב עליי במיאמי ומי שבאופן כמעט אירוני הפך למוסר החשוב ביותר של ההיט – באם אדביו. שיחק כסנטר מחליף בסדרה נגד פילדלפיה ב-2018
מיאמי סהכ עשתה מעל ומעבר, ההנהלה שלהם בטח בנתה על השתתפות סבירה בפלייאוף, צבירת נסיון, לראות מה קורה עם השחקנים ועל מי אפשר לסמוך, וכד'
בינתיים הם על הדרך, כבונוס מובילים בגמר המזרח, אבל זה קצת אובר אצ'יבמנט
בוסטון יותר מוכשרים ומאמין שינצחו היום ובסידרה
ציפיות זה לאוהדים. שחקנים לא מצפים לכלום הם באים לנצח תמיד כל משחק ומאמינים ב100 אחוז שהם הולכים לנצח. אין שום אובראציבמנט מבחינת השחקנים. בראש שלהם גם אליפות היא שלהם לקחת.
די, נמאס מהשעות האלו, למה להזניח ככה את האוהדים בניכר? מזל שהפריוויו מגיע בשעות נורמליות…
תודה רבה
כשהשחקן המוביל של הקבוצה עומד מול המצלמות ואומר שהוא רוצה אליפות כנראה שזה מגיע מלמעלה וזה באמת לא רק רצון של שחקן אחד אלא של כולם.
.
לכל אורך הדרך אתה לא מאמין במיאמי וכעת היא ביתרון על בוסטון בגמר מזרח. נראה לי שכדאי שתאמין אחרי הנצחון הלילה
תגובה לשחר אלוני – 2
נראה לי שבוסטון קצת עדיפה, אבל בהחלט יכול להיות שמיאמי תעבור, נראה לי סיכוי 60-40 לבוסטון. אבל הכל אפשרי.
מה הכוונה מאמין במיאמי? היא קבוצה חביבה, סיימה מקום חמישי במזרח החלש יחסית ועלתה שלבים בצורה יפה מעבר למה שהראתה קודם לכן, קבוצה מאד מתאימה להנחתת סופרסטאר בשנה שנתיים הקרובות
רזיאל היום משווה ל2 2.
משחק הבא ההיט עושים 3 2. אחכ רזיאל משווה. וההיט מנצחים בגיים 7 וחוטפים מטאטא מלה ברום
רזיאל?
דר הופמן שמו בישראל רזיאל
הרבי מהופמן
סיפורי בוכמן מכיר?
נִיֶיט
בוסטון ינצחו הליילה.
אם סמארט ישמור על דראגיץ' זה גם יהיה בקלות.
אחלה פריוויו.
1. בראון יבוא עם נעליים צבעוניות ולא ישחק טוב.
2. טייטום ימשיך עם צבעוניות ויהיה בינוני.
3. קמבה ייתן משחק שיא.
4. טים דאנקן רובינסון יבוא עם נעליים צבעוניות ולא ישחק טוב.
5. באטלר יבוא עם לבנות חדשות ויהיה סביר.
6. הירו יבוא עם חצי-צבעוניות ויהיה ככה ככה.
7. הייוורד יבוא עם השפם וייתן דאבל דאבל.
.
משחק עצבני עם הרבה לחץ וסלאמפ. בוסטון יברחו בתחילת הרביעי, מיאמי לא ימצאו ספק נקודות אמין.
2:2
החסידים (יש כאלה? אברי?) יחגגו בחצרו של הרבי מהופמן.
.
תרשום פאני: פירסט, ווי טייק מיאמי…
דה שוט – נראה לי שתאהב את זה: https://kixstats.com/
חחח מסתבר שאני לא היחידי תודה
מצרף תמונה קבוצתית של בוסטון, גברים אחד אחד
👠🥾👡👞👟👞👡🥾👟👠
ינעל אביך…
רשמתי על איזה פתק ועכשיו אני לא מוצא אותו.
אבל אין מה לעשות, בסדרה המקבילה אני מושקע רגשית ובזו לא. פה אני בעד שיהיה צמוד ובשביל זה לא אקום באמצע הלילה..
אי לכך ובהתאם לזאת גם אני שם את כספי על קרן הלפריקון. 2:2
נראה לי אקום למחצית השניה וקודם כל אלך לבוקס סקור של הנעליים- מי עם צבעוניות, מי עם שחורות וכו' ומשם נתגלגל למשחק.
בוסטון הלילה, ולדעתי מיאמי לא ינצחו יותר בסדרה הזו
גוווו בוסטון,
בוסטון מנגבים עם הרבה כסח סטייל שנות ה-90
מנגבים בטח מנגבים אחרי הטיטולים שסידרת צריך לנגב כל הזמן.
טעות דוקי דוק,
שלחנו טיטולי פלסיבו,
הם מאמינים שהם מוגנים,וזה עובד
תודה חיים. פריוויו מצוין. הבעיה של המחצית הראשונה זה בעיקר ברבע השני, הרבעים הראשונים בדרך כלל צמודים.
.
בשתי הנצחונות של מיאמי האיש שלי גימי התעורר רק כאשר לבשתי את הגופיה שלו(לכן במשחק 3 מיאמי לא ניצחה כי היה חג), הלילה הוא ינצח שוב ויתקרב לגמר
'חיים שלי', מיאמי הרבה יותר מ'מעדיפה'. הפסד הערב ומיאמי ב-DEEP SHIT
כן שמעון, אני מחכה לשמוע את הפרשנות המלומדת שלך לשיבוץ של פוסטר ובראת'רס למשחק היום.
הלייקרס מסודרים מול הנאגטס?
דואגים ליריבה נוחה בגמר?
מי זו אמורה להיות?.
לפני חצי דקה נכנסתי לבדוק מי השופטים וחשכו עיני….
וזאת כי?
עידו – סקוט פוסטר שופט מקצועי נהדר עם עין חדה מאוד. העניין הוא שיש לו עניינים מאוד shady היסטורית בליגה ולא להתייחס לזה זה טמינת הראש בחול.
לאורך כל הקריירה היה מעורב באירועים בעייתיים. דוגמאות
הקשר ההדוק שלו עם טים דונהי בשיחות של דקה אחרי כל שיבוץ שלהם יחד ולאחר סיום המשחק. לא היה לפוסטר או דונהי שום מנהג כזה עם אחרים. לא היה ניתן להוכיח כלום וכמובן שאין כזה דבר guilty by association אבל זה מספיק כדי לגרום להרמת עיניים
.
השיפוט שלו בשנים 2001-2003 יוצא דופן ביחס לקריירה שלו. משופט שהקבוצה הביתית מנצחת בין 50-60% מהמשחקים פתאום בשנים האלה אחוז הניצחונות של הביתיות עלה ל-70%. באותה השנה היו הרבה שערוריות שיפוט סביב משחקים ששפט.
.
הסיפור שלו עם הווריורס והרוקטס כל אחד בנפרד בשנים האחרונות היה הזוי. בתקופה מסויימת של 3 שנים הרוקטס היו 0-6 במשחקים ששפט אותם לעומת 21-7 עם שאר השופטים. בסקר שערכו אז בין מאמנים ושחקנים הוא נבחר לשופט הכי גרוע בליגה.
.
במשחקים של הווריוס בין השנים 2015-2016: המאזן של הוויורס ללא פוסטר היה 21-5. כשפוסטר שפט אותם המאזן היה 4-4 (7-6 עד 2018) כאשר פוסטר אפשר לכל מי שרצה להכות את הווריורס ושרק להם שריקות על כל נשימה. להיטים בולטים בולטים: 2015 משחק מספר 3 ווריורס נגד הפליקינס בו קרי קלע עם הבאזר במשחק בו מגנים נפלו עליו בקליעה בלי סוף ללא שריקה כולל סל הניצחון בו דיוויס נפל עליו בלי בושה. משחק 4 מול פורטלנד בו שון לוינגסון שמעולם לא הורחק ממשחק חטף 2 טכניות מהירות במשחק בו הווריורס ניצחו בהערכה עם השיא של קרי עם 17 נקודות להארכה. הטכנית לקאזינס שנה שעברה כשישב על הספסל
.
משחק 4 סלטיקס-סיקסרס שהצמד פוסטר וברת'רס שפטו נגד בוסטון שעד אז קרעה את פילדלפיה (28 פאולים 3 טכניות לסלטיקס במשחק שמנע סוויפ של הסלטיקס) וכמובן משחק 7 השנה של יוסטון מול OKC (כריס פול ופוסטר זה כבר רומן ותיק)
אני בטוח שוכח עוד. השנים האחרונות הוא שומר בקנאות על סטטיסטיקה נקייה ומאוזנת ביחס לממוצע בליגה אך לפעמים כשהוא נמצא בצמתים קריטיים של משחק או סדרה דברים מוזרים קורים…
אין לי סטטיסטיקה של משחקים ששפט יחד עם טוני ברת'רס אבל זה לא נראה ציוות טוב במיוחד למשחק קריטי. שוב זה לא עניין לוגי או מתמטי בלבד. אותי לימדו ששופט טוב הוא זה שלא מרגישים אותו. את פוסטר הרגישו בלא מעט מקרים בצמתים קריטיים בפלייאוף.
כל זה בסך הכל אומר שמדובר בשני השופטים הותיקים בליגה (ופוסטר אחד שידוע גם כשופט ששורק על כל מגע).
למה אוהד סלטיקס צריך להיות מוטרד מבראת"רס או מפוסטר?
ואם הוא היה באמת נבחר על ידי הקבוצות כשופט הגרוע בליגה הוא לא היה מגיע כל שנה לשפוט בשלבים המתקדמים כי לציוני הקבוצות משקל שם.
מעניין מאוד ומסתדר היטב עם השערוריה במשחק הראשון בו הדביק ברצף 2 תוקף שלא היו ליוקיץ' והשבית אותו עד המחצית השניה, כשגם מוריי נשלח לספסל עם 3 עבירות אחרי טכנית הזויה כי התלונן שלא שרקו לעבירה של 3 לייקרים שכיסחו אותו.
.
ואחרי זה יש כאלה פה שהתלוננו על המתלוננים על השיפוט (על הרגע הזה, כן?)
נחמד מאד רק שלא הוא הדביק ליוקיץ' את האופנסיב המדומיין השני.
ואיך טכנית קשורה לספסול?
כמתלונן סדרתי על מתלוננים, אני מוכרח לציין שבזמן אמת (עוד בבלוג החי, במהלך המחצית) כתבתי חד משמעית שדנבר קופחו.
.
(זו לא מונע ממני להרגיש השנה בפלייאוף כמו הילד ההולנדי והאצבע בסכר…)
בתור הנציג של הים הצפוני….
תנסה סירה
👀
אין כמו לבכות על שופטים, בטח כשהם ממש מגזימים – כמו העבירה שנשרקה לטובת דיוויס לשלוש זריקות בלי מגע ובלי כלום.
עידו- הספסול קשור לטכנית בכך ששחקן עם 3 עבירות 7:15 דקות לסיום הרבע השני חייב להיות מסופסל. אפילו שחקן כמו מילסאפ (גם הוא היה עם 3 עבירות מאמצע הרבע השני).
אבל מה עניין הטכנית לסיפור?
לא שרק את האופנסיב?
פוסטר-בארדרס, טומאטו-טומייטו
גם לא בראתרס…
רגע, זה כמו ה-י' שלא הוספת אתמול בתוך תתיישן ובלבל אותי לגמרי?
בתוך אותו בלאגן שיפוטי, גם מוריי קיבל טכנית – עבירה שלישית – וסופסל, וללייקרס היה קליר פאת' לניצחון.
נו, אם שלישיית השיפוט במשחק 1 היתה 'הכל עובר חביבי' אז השלישי ששרק זה "ההוא עם השפם" – חלק מהצוות רק אף אחד לא זוכר את השם שלו.
הייתה טכנית והייתה עבירה שלישית. שני אירועים לא קשורים.
אז בקיצור בספר שלך כל השופטים דפוקים.
ולטובת הסדר הטוב, וכתבתי זאת יותר מפעם אחת, אני לא חושב שיש בליגה משחקים מכורים והוראות מלמעלה, רק (לפעמים) שיפוט גרוע מאוד.
נו, זה כמו ה-י'.
אז היתה טכנית ולא הרבה זמן אחריה פאול שלישי מספסל. אם אני לא טועה- גם משהו מפוקפק.
אז אני צריך שתסביר את המשפט הזה:
"הספסול קשור לטכנית בכך ששחקן עם 3 עבירות 7:15 דקות לסיום הרבע השני חייב להיות מסופסל."
כן. 34 שניות אחרי הטכנית הוא קיבל את השלישית.
מזכיר את יוקיץ ששרקו לו את 2 האופנסיב בספאן של 30 שניות.
אז אתה טוען שבגלל הטכנית שרקו לו את העבירה השלישית?
אה זה.. קראתי טכנית וחשבתי אופנסיב.
שוב, הטכנית על מוריי ו-30 שניות אחר כך השלישית כשיוקיץ' על הספסל עם שלוש עבירות, וכל זה באמצע הרבע השני. אההמ.
לא..
אני טוען שלשרוק על טכנית (על תלונה של שחקן הגון, לא איזה זוועתון כמו הווארד שמפוצץ ומתלונן בלי הפסקה בלי רבע טכנית על זה) ו-30 שניות אחר כך לשרוק עוד עבערה ולספסל את הכוכב השני, וכל זה ברבע השני, זה שיפוט גרוע במקרה הטוב. לא רוצה לחשוב על המקרה הרע.
אז בגלל שריקה גרועה קודמת צריך להתעלם מעבירה שנעשתה?
בקיצור פנקסנות זו הדרך?
בלי פנקסנות, על מה אתה מדבר??
היה שיפוט ביזיוני, זו הנקודה. היה שיפוט חריג מאוד- לא אחזור שוב על הסיקוונס.
העבירה השלישית של מרי הייתה בלוקינג פאול ברור על לברון. אתה טוען שלא היה צריך לשרוק אותה בגלל שהיו כמה שריקות איומות לפני זה על יוקיץ'?
וכדי שלא תרגיש שאני מטריל אותך אני אדגיש. היה סיקוונס מזעזע אבל רק חלק מהשריקות בו היו גרועות.
ועכשיו אני רואה שאנחנו מדברים בכלל על השנייה שלמרי השלישית הייתה רק 2:30 אחר כך.
אני לא רוצה להטריל אותך אבל זה ממש לא בלוקינג פאול "ברור". אם היו שורקים שם תוקף זה גם יכל להיות "ברור"
להזכירך- הנאגטס ביקשו צ'לנג' על העבירה אז זה ממש לא בלוקינג פאול "ברור"
לא הבנתי משהו-
עבירה ראשונה נשרקה לו אחרי 16 שניות על קרוסו.
עבירה שניה- הטכנית
עבירה שלישית- אחרי 30 שניות הבלוקינג פאול הברור שדנבר ביקשו עליו צ'לנג'
עבירה רביעית 3:40 לסיום הרבע על דווייט הווארד.
.
האם הוא סיים את המחצית עם 4 עבירות?
זה כן ולדנבר היו כמובן הסיבות שלהם לעשות צ'לנג' אבל תשים כל שני שחקנים אחרים שם וכל הדילמות שלך היו נעלמות. פשוט לך ולאחרים יש ביאס מטורף בכל פעם שאתם רואים את לברון.
עכשיו נפל לי האסימון ואם היית כותב את התגובה האחרונה קודם היינו חוסכים איזה שבע תגובות כל אחד…
עבירה טכנית לא נספרת במניין העבירות האישיות.
אין לי שום ביאס לגבי לברון, אני מושקע רגשית בדנבר ללא קשר אליו.
חחח, אני שורק לך טכנית על זה.
לך תתיישן.
הולך הולך.
אשכרה שרקו למוריי 3 עבירות וטכנית ברבע אחד, שבמקרה באותו הרבע גם יוקיץ' עם 3 עבירות, שתיים מהם אופנסיבים מומצאים תוך 30 שניות.
זה שיפוט זה??
זה ילמד אותך לא לשלוח יד למקלדת טרום עונה.
You have forced my hand
רבע שני משחק אחד –
1) עבירהה של מארי על קארוסו
2) עבירה של פורטר בריבאונד התקפה
3) אי שריקה לתוקף של לברון על פורטר
*(יוקיץ' הווארד נכנסים וישר הווארד מכניס את הידיים שלו ביוקיץ')
**(מוריס ניצל מפלייגרנט על מוריס כשרק בנס הברך שלו מחמיצה את הראש כשהוא נופל בדרך למטה אחרי שקפץ עליו)
4) עבירה של הווארד וגרין על יוקיץ' שלא נשרקת
5) עבירת תוקף ליוקיץ' בחסימה על קארוסו
6) עבירת תוקף ליוקיץ' על הווארד (יוקיץ' יורד מהמגרש)
7) עבירת בלוקינג להאריס על שנדחף על ידי קארוסו עם היד
8) נו קול על זה שמוריס זורק את מילסאפ בריבאונד להחטאת עונשין של קארוסו
9) טכנית למארי על שהתלונן בצדק על הנו קול שהיה שניה לפני כשלברון וקארוסו חבטו בו
10) עבירת תוקף של גרין שלא נשרקת רגע לפני עבירת בלוקינג גבולית עם תוקף שנשרקת למארי על לברון
11) הווארד דוחף את מילסאפ על דייויס שזורק ונשרקת למילסאפ עבירה במקום תוקף להווארד (הם "מאזנים" בלתת להווארד את העבירה על מילסאפ בעליה הבאה של הנאגטס להתקפה)
12) עבירה שלישית למארי על מה שנראה כמו מקרה שהווארד פשוט הולך לתוכו (קשה לראות בדיוק כי המצלמות הייו במקום אחר)
13) עבירה של פורטר על הווארד בריבאונד
14) עבירה של פורטר על דייויס בזריקה בריבאונד התקפה של דייויס (אולי על חשבון העבירה נשל פורטר כמה שניות קודם כשדחף את דייויס בתחילת ההתקפה)
15) עבירת תוקף של לברון על גרנט שהופכת לעבירת מגן
כל אלה אתה טוען שריקות מוטעות? קצת קשה להגיב בלי טיים קוד. אבל יש פה לפחות ארבע שאני מזהה ולא מסכים.
בכל מקרה אין ספק שדנבר נדפקו כאן מספיק להסתכל על זה שהקבוצה השנייה הגיעה לקו 24 פעמים ברבע.
All bad calls
חוץ מזה, לגבי זמן זה נמתח מהמקרה הראשון בחמש עשרה שניות הראשונות של הרבע עד לאחרון בשש עשרה האחרונות כך שכדי לעבור עליהן גם ככה צריך לעבור כמעט על כל הרבע ועל רובן כבר דובר כך שקל לדעתי לזהות אותן.
התעקשות על זכויות אדם היא אנוכית ומטופשת, אומר ראש ממשלת ויקטוריה (אוסטרליה).
.
"למעשה, אתם תופתעו מכמה ניתן להמנע אם אנשים יפסיקו להתעקש על החירות האישית שלהם. התעקשות על זכויות אדם, היא לא רק אנוכית אלא גם מטופשת."
.
דניאל אנדרוס-ראש ממשלת ויקטוריה שבאוסטרליה
ספטמבר 2020
.
לתשומת לבכם עידו וגיא 😉
לתשומת ליבך השטויות שאתה פולט כאן לא קשורות לשטויות שפוליטקאים פולטים. ואל תערב אותי כי הבטחתי לא להתעסק בזה למרות שאתה ממש מושך אותי בכח.
עידו האוסטראלי 🤦♂️
מוריה בשבילך.
קבל את התנצלותי.
הכל טוב
אם תשתמש במנוע חיפוש הסודי שלכם, שבו אתם משתמשים כדי למצוא ציטוטים מביכים של שמעון ולמחוק ציטוטים מרשיעים של גיא (חחח) תגלה שאני תמיד פונה אליך בשם : גילרי
🙂
תכלס צודק,
אבל אני דורש שוויון – אם גילרי אז מוריה.
אוסטראלי יותר כיף, אבל סבבה. אעדכן אצלי ברשימות
🙂
פייק – https://www.aap.com.au/fake-daniel-andrews-quote-wrongly-loses-satire-label/
(שלוש שניות בגוגל, ברצינות)
+ 1
עבדו עלי…
🙂
מוריה וגיא – חזרה לשרשרת…
עכשיו אם חוזרים לעובדות, ולמקור שאתה הכרזת שהוא הבסיס להצהרות שלך –
הנתונים של אוגוסט פורסמו. כמו שכתבתי כבר לפני שבוע, כמות התמותה הכללית באוגוסט מראה עלייה של כמעט 10% בהשוואה לאוגוסט של השנה שעברה. לא מיטב הבנתי, נתוני ספטמבר עד כה הולכים ללמד על עלייה של לפחות 12.5% בהשוואה לשנה שעברה. אנחנו מדברים על קפיצה משמעותית, כאשר הרבעון השלישי של השנה יראה זינוק של כ-9%
זה כבר לא איזה נתון של "אולי" או כל תירוץ אחר. זו המציאות.
ראיתי את הנתונים, אתה מסתמך על פרשנות של וויינט.
באתר של הלמ"ס מציינים מפורשות שנכון ליולי אין תמותה עודפת ביחס לממוצע רב שנתי מהשנים האחרונות. אלה סטיות אפשריות מבחינתם. לגבי אוגוסט הם עדיין לא פירסמו מסקנות.
בדה מארקר ציינו שיש זינוקים בשבועות ספציפיים (סופרים לפי שבועות ולא לפי חודשים) למשל כשהיה שרב. אולי יש כאן התיישרות מתחילת השנה (ניתוחים שנידחו).
העליה באוגוסט גבוהה מזו של יולי, אבל לא בהרבה.
ממה מתו?
אתה אומר קורונה,
אני ציינתי כאן אפשרויות אחרות: דיכאון, בדידות, חרדה, אלימות במשפחה – כל אלה פוגעים במערכת החיסונית וחושפים אנשים עם מחלות רקע או גיל – למחלות ולמוות.
ואם תוריד 1.6% גידול טבעי שמשום מה שכחת לציין (היי -זה גם היה ב-וויי נט) אז זה כבר לכיוון 8% באוגוסט ו-5% ביולי.
סורי.
לא קונה.
לא היה לי ספק שאתה "לא קונה".
תחזור לתגובה שלי מולך בדיוק הנושא, לפני כמה ימים. תבדוק מה האחוזים שכתבתי אז, ומה יצא הלכה למעשה. עת יגיעו נתוני ספטמבר המלאים, והם יראו 12%+ , גם אז אתה "לא תקנה".
.
מה שמבאס, זה שאתה ועוד לא מעט "לא קונים", משרתים ישירות את האינטרסים של מקבלי ההחלטות.
.
הציבור מטומטם ולכן הציבור שילם, משלם, וישלם. בענק.
ראה תגובתי למטה.
בנוגע לציטוט שאתה מרבה להשתמש בו, על הציבור וגו'
אני טוען שברמת השיר היחיד – זה ה-GOAT המקומי
מה אתה אומר?
עכשיו אני רואה שזה בכלל דו"ח של משרד הבריאות שהוצג לקבינט קורונה.
לא של הלמ"ס.
הלמ"ס טוען מפורשות שעד סוף יולי אין תמותה עודפת.
תרשה לי לגחך – משרד הבריאות של אדלשטיין – שיר הלל לשקיפות ויושרה מקצועית.
חחח
מהיכן הגעת למסקנה שלקחתי נתון כלשהו ממשרד הבריאות או מ-YNET?
.
בבקשה (תבדוק את טבלץ הנתונים העדכנית) –
.
https://www.cbs.gov.il/he/subjects/Pages/%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%AA%D7%94-%D7%95%D7%AA%D7%95%D7%97%D7%9C%D7%AA-%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D.aspx
אבל!
אני לא רוצה לבאס כאן את האנשים – ולכן מוכן לדחות את הוויכוח הבלתי-נגמר הזה עד לאחר הפירסום הרישמי של הלמ"ס – ובינתיים לקבור את הגרזן – ולהתרכז במשחק של הערב.
.
מי אתה אומר שתנצח? (אסור להגיד פיניקס)
🙂
כאמור, יש פרסום רשמי של הלמס. והנתונים, הם בדיוק כפי שציינתי.
.
מי תנצח?
האמת היא שפשוט לא מעניין אותי. לא הלייקרס, לא דנבר, לא מיאמי, ולא בוסטון.
לא מעניינים אותי בגלל שכאן אנחנו עסוקים בלהפסיד.
המצב כל כך מחורבן, אתה פשוט לא מבין. הנתונים רק מגבים את מה ששומעים מהשטח. והשטח? הוא בוער.
עדכון מפילדלפיה. נשארו שני מועמדים, דאנטוני וטיי לו
האריס בעלי הקבוצה רוצה את דאנטוני. ברנד והפרונט אופיס רוצים את לו.
בדרך כלל במקרים כאלה הבעלים של הקבוצה מנצח .
זה יהיה כזה disaster אם דאנטוני היה מאמן שאני רוצה שזה יקרה רק בשביל הצחוקים.
אתה מעדיף את לו????
מה. מצחיק בזה פגענו בקרחון כבר שנה שעברה עכשיו זה רק ניצולים , ודאונתני האהבל לא מאמן של סנטרים הוא יודע שיטת משחק 1 בלבד, לו בכלל לא מאמן
מצחיק מאד , ברגע שהבנתי ששום דבר טוב לא יקרה בפילדלפיה כל עוד ג'וש האריס הוא הבעלים אז זה נהיה קומדיה כמו the office
השחקנים לא משנים כלום, המאמנים לא משנים כלום.
הדג מסריח מהראש כמו ביקב ושום דבר לא ישנה את זה.
ואני נגד שני המאמנים האלה , על אחד מהם יכשל אבל עם דאנטוני זה לפחות יהיה משעשע
די מדהימות אותי העדפות שלהם לעומת העדפות שלנו. אני למשל חושב שדאנטוני לעולם לא יביא קבוצה לאליפות כי הוא לא נותן משקל להגנה. טירוון לו מוחזק אצלי כבובה של שלברון.
🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️
פעם כתב כאן מישהו (רועי ויינברג?) שהרבע השלישי הוא רבע של מאמן – בהפסקה נעשות התאמות ליריב והקבוצה עולה בהתאם. ספואלסטרה הוא מנהל משחק העולה עשרות מונים על סטיבנס וכל רבע שלישי שייך למיאמי.
אם מישהו זוכר את התקופה של ספחיה במכבי, כמעט כל משחק ביורוליג, ברבע השלישי הם היו חוטפים 20 הפרש.
אחד המאמנים האהובים עלי. חבל שלא המשיך עוד כמה שנים, היו מאבדים עוד תארים וחוטפים בראש באירופה.
כן בגלל זה הסלטיקס ניצחו 2 מ-3 רבעי שלוש בסדרה.
עידו מה יהיה, העובדות שלך מפריעות כל הזמן לנראטיבים
בכתבה המצויינת של חיים, הוא כותב שבכל המשחקים מיאמי חזרה לעיניינים ברבע השלישי.
אז כתב…
במשחק הראשון בוסטון ברחה ברבע השלישי.
במשחק השלישי בוסטון בעיקר הגדילה את ההפרש והראפטורס הזיעו רק כדי להישאר במשחק.
אז כתבת. בכל המשחקים מיאמי חזרה לעיניינים ברבע השלישי.
הגדרה מעניינת יש לך לחזרה לעניינים…
גם אתמול הם 'חזרו לענייינים' בשלישי והרבע היה 'שייך' להם?
כדורסל זה לא מדע מדויק.
סבבה – אז הסלטיקס ניצחו את המשחק אתמול.
דיברתי עם מנחם, במפגש הבא של הופס הוא שם אותי לשמור עליך במשחק.
חחח,
לא חוכמה לבקש משימות קלות.
נראה לך שאני עוד מסוגל לשחק (מה גם שתמיד הייתי נגר על).
+1
יפה.
רק תהייה- איך אדע שהידיעה על הפייק על אנדרוז זה לא פייק?
רבאק..
ל-ljos ב-12.2
זה לא פייק – זה אמת אלטרנטיבית
כך תדע:
https://www.youtube.com/watch?v=1Qyrnli1KLQ
/
שים לב לקטע הזוי, די בהתחלה – 0:28 שניות
הקוריוז הוא כנראה משחיל פתולוגי – כשאין לו את מי להשחיל – הוא משחיל את עצמו!
השאלה עתיקת היומין. אתה עומד מול דף אינטרנט, מולך שני טרולים. אחד פייק, השני אמת אלטרנטיבית. אתה יכול לשאול אותם שאלה אחת כדי לגלות מי זה מי. מה אתה שואל אותם כדי לגלות?
מה השני היה אומר?
😉 מכיר את זה
🤦
אוףףףף כבר חשבתי שלא אתן היום תחזית אבל אחרי שראיתי מי השופטים צנח ליבי למעמקי הבטן.
חברים, בראדרס זה הנחס הכי גדול של הסלטיקס מכל שופטי האן בי איי אי פעם. חד וחלק.
רועי, אין לך מה לדאוג. אתם לוקחים את המשחק הזה ולו בגלל השופטים.
חד וחלק פוסטר+בראדרס=הפסד של הסלטיקס. אין אפס…..
איזהבור. איך נפלתי?
מתי? בפלייאוף? בעונה הסדירה?
במשחקים החשובים.
עידו אני נכנס לאתרי הסלטיקס וכל פעם שבראדרס רשום למשחק יש חשש גדול אצל האוהדים.
אני לא מאשים רק מציין שבמשחקים חשובים בהם הוא שופט אותנו אנחנו בדרך כלל מפסידים.
אתה מוזמן להוכיח לי שאני טועה. אני אשמח לטעות.
סתם חיפוש ברשת משנה שעברה. אולי האתר הזה לא שווה הרבה.
https://www.reddit.com/r/bostonceltics/comments/bjc0in/09_with_tony_brothers_officiating_playoff_game/
הנה עוד אחד
https://www.change.org/p/nba-make-nba-investigate-tony-brothers-and-scott-foster
עוד?
https://985thesportshub.com/2019/04/30/tony-brothers-referee-celtics-bucks-game-2/
ויש כמובן עוד
תגדיר חשובים.
פליאוף כמובן
וכל כך הרבה ממה שרשום שם לא נכון…
לבראת'רס היה רצף של 7 משחקים רצופים בפלייאוף שבו הסלטיקס הפסידו זה אמת וזה מסוג הרצפים שקורים. אבל במבט כללי הסלטיקס 11-6 במשחקים שהוא שפט אותם בפלייאוף . לגבי הרצף של 13-0 במשחקי חוץ אין לזה זה קשר למציאות. למעשה בעונה הסדירה בחמש העונות האחרונות המאזן של הסלטיקס עם בראת'רס הוא 7-18 כולל 2-5 בחוץ.
ואם אתה רוצה משחקים חשובים אז בוא נלך קצת אחורה:
עונת האליפות של 2008 – משחק 6 המכריע מול הפיסטונס בגמר המזרח. משחק 5 במצב שוויון מול הקאבס.
עונת 2012 – משחק 7 נגד הסיקסרס.
כולם ניצחונות של הסלטיקס בשיפוטו של בראתרס.
כמובן שהיו גם הפסדים במשחקים חשובים:כמו משחק 6 מול מיאמי ב-2012,
ברור שמה שמשאיר את הרושם על האוהדים הוא מה שקרה לאחרונה וכאן היו כמה משחקי 6 כמו זה מול הראפטורס השנה או מילווקי בשנה שעברה.
אחלה פריוויו, תודה רבה חיים.
.
יהיה משחק מצוין, בוסטון תשווה את הסדרה, אבל למה בשלוש וחצי למען השם?!?
רומיאו לנגפורד לא ישחק יותר בפליאוף הזה….
http://www.celticslife.com/2020/09/romeo-langford-out-for-remainder-of.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook&fbclid=IwAR3enjjEFOVxQ3bi231JzfJNbPcGqrPDBuVGPJgyASBjfL0-OthG9d7y8sM
אולי ההזדמנות של אדוראדס?
רק בגארבג'טיים
הספסל שלכם גם ככה לקישוט רוב הזמן
אנחנו ב -ללל התחבאנו במקלט האנטי קקי אתמול,
סבלנו מספיק בפליאוף מהקוף הבולבוסון המהלך,
פיספסנו את הניגוב של יוקיץ,
הגענו למסקנה שיש לנו אנטי ניחוסון.
מלקנו 55 בובות,השארנו אותן שרופות וחסרות בייציות,
אוף טופיק-
אלי לה פורס קשורה ל-לה פורס מ-mall rats?
לא רואים את הדמיון?
שתי טיפות יודק'ה
א. תודה רבה חיים על התמצות לקראת המשחק
.
ב. לא ראיתי שמישהו ענה על השאלה שלך…התשובה היא באטלר?!?!?!?
.
ג. אפרופו באטלר אני לא חושב שהוא צריך להכנס לשמקח מוקדם. הוא שיחק עד עכשיו בעיקר ברבע הרביעי וזה עבד טוב מאוד למיאמי כששאר הסגל עשה פלאים….אם דראגיץ' יחזור למה שעשה עד המשחק האחרון אני מאמין שהם ינצחו הפעם. שזה מוזר לי מאוד…חשבתי שבוסטון יהיו הרבה יותר טובים
אתה חושב שבאטלר במשך משהו כמו 8 פלייאופים לא מסר אסיסט אחד?
שאלה הייתה מוזרה קצת אז חשבתי שתהיה תשובה מפתיעה
אופס
כולכם הולכים על בוסטון אז אני אלך על מיאמי בהארכה
חיים, בטוח שיש שחקן כזה?
ניחשתי כבר חמישה שחקנים ואף אחד מהם לא התשובה הנכונה (לפי ה-stats של ESPN)
כבר כתבו את התשובה די למעלה.
וואלה, לא חשבתי ששיחק בפלייאוף
בהשפעת החזרה של דורון האסטבן יש לי הרגשה טובה למשחק הזה. ננסה להעביר את זה גם בבלוג – אפסיק לנסות לנחס את מיאמי, להתבכיין על השופטים או כל התנהגות ילדותית ומעצבנת אחרת. יהיה אחלה משחק
לפחות אבל תדבוק בתלונות על השוטים של האולם מהאוויר
ז'אן לוק גודאר אמר שהבמאי קובע את ה"מה" והעורך קובע את ה"איך". שניהם טועים במקרה הזה
מיאמי ב-12
כמובן שיש גם הערב נציגים משב״ר איתכם, שמעון עדיין יושן במטה ללל היה חגיגות עד אור הבוקר אם נפילתו של השיקצה אתמול, הבובות וודו עבדו
אני יצאתי ממקלט הקקי אחרי כל האקשן,
אבל מלקתי עשרות בובות
המרינדה הוכיחה את עצמה, צריך להשיג עוד לבקן
כמעט בוקר טוב.
דורון האסטבן ,
בוא לכפר,תצטרף לשב"ר,מלא בחורות
שב"ר זה ההווה והעתיד
השתגעו לגמרי. רייצ'ל ניקולס מראיינת את סמארט תוך כדי חימום שלו. הבנאדם עם אוזניות, קולע לסל לפני המשחק, ותוך כדי צריך לענות על שאלות הזיוני שכל שלה מרחוק…
האנושות דינה כליה.
ברור ועדיף כמה שיותר מהר 50% מינימום
באלי לה-פורס ננוחם. איזה הופעה דפקה אתמול. קאט-וומן.
מיאמי ביתרון לפני הרבע הרביעי!
גו סלטיקס
גו היט
גו סלטיקס
חחחחח
בדיוק,שאלת מליון הדולר מי עדיפה לעצור את הקופיף?
מאמן ספו
קבוצה בוסטון
אולי נחבר אותם לקבוצת שב"ר
עוד לפני הסדרה החלטתי שבוסטון, ואני מתמיד בהחלטה
קראודר צריך להחזיר את הנעליים הצהובות, זה עבד
באטלר מחפש את הסל ואקטיבי כבר בהתחלה. זה טוב
בראון בנעליים שחורות משחור התחיל אש
טייטום היה חייב להתחכם עם סוליות ירוקות
בראון יהיה שחקן שחקן
פתיחה אדירה של ההיט. סטיבנס מהמר כשהוא משאיר את בראון עם 2 עבירות על הפרקט
זה שטויות של מקובעים בליגה ששחקן עם 2 עבירות חייב לעוף לספסל לכל הרבע הראשון
פתיחה מעולה. פוקוס הוא שם המשחק
תייס פשוט מגן רע, לא מגן טבעת נאדה
מסכן סמארט, רייצ'ל החופרת ניפחה לו את המוח לפני המשחק, לא יכול להיכנס לעניינים
לא ראיתי דבר דפוק כזה הרבה זמן
סמארט עם אוזניות קולע לסל והיא מבלבלת את המוח, היה צריך להגיד לה שתבוא אחרי המשחק תראיין אותו אישית אבל אז כל הפמניסטיות היו מתעוררות
הזייה
היהפוך קלינגון עורו?
חדשות טובות אם אתה סלטיק – בראון עם שחור ינגב, טייטום כמעט לבן יהיה טוב, רובינסון עם כחול יהיה חלש. הבעייה – ג׳ימי באקט עם הלבן החדש במגמת שיפור התחיל טוב. קראודר מתרגל לכתום. עדיין – זה לגמרי של בוסטון.
כתום זה השחור החדש
חחחחחחחחחחחחחח
עדיף שבפיק אנד רול תייס יתיישב או משהו.
לדראגיץ' כבר יהיה יותר קשה לקלוע פנוי מאשר שתייס עליו.
מיאמי הורידה את באם (ודראגיץ'). משחקים בלי סנטר כשאדביו ואוליניק על הספסל, חמישייה מאוד switchable. אולי זאת התשובה לסלטיקס
אני מסתכל על המשחק הערב להנאתי
שי, לא הגבתי לפוסט שלך כי רק עכשיו קראתי אותו. בזמן שאני נהנה מהמשחק אני נהנה גם לכתוב פוסט בקשר לפוסט שלך, על שדה יעקב, הכפר עם 'הצביון הדתי'
ש
🙂
האם לדעתכם דראגיץ קנה את החוזה לעונה הבאה?
למרות הפיגור הקל עד עתה, מרגיש כאילו הסלטיקס אוטוטו עומדים להשתלט על המשחק
1+
דאנקן ממשיך לגרזן. הירו עם ירוק חאקי מזעזע כבר החטיא פנוי לגמרי. הרבה לבנות חדשות היום, בעיקר במיאמי, נראה שמישהו שם הלך לחנות נעליים ועשה קנייה מרוכזת. סמארט גם עם לבן חדש – אולי ביקש שייקנו גם לו.
לקראת כיפור הלבן חוגכ
סולומון היל על המגרש במשחק קריטי בגמר המזרח. מי היה מאמין
כנראה מי שנתן לו חוזה של 44 ל-4 או כמה שזה היה
סולומון היל על המגרש!!!
סולומןן היל זה האקס פקטור של הסדרה?
קצת באיחור, אבל בולט שבאטלר קיבל אישור לדחוף חופשי הלילה
ברור, 25+48, העדפת כוכבים למקס. הוא הדבר הכי קרוב ל"כוכב" בסדרה
לשמוע את רייצ'ל ניקולס זה כמו לבלוע גלולת רעל מצופה דבש
זהירות מאיירס לאנרד מתחמם
לא הבנתי למה למאיירס לאנרד אין חזייה ופונפונים
לא מצאו במידה שלו
רזי – זה עוד ייקח כמה עונות כי הוא יהיה לייט בלומר קלאסי, אבל מרגיש לי שפגעתם בול עם וויליאמס, מזכיר לי מאוד את טרנר מאינדיאנה.
נראה שמיאמי אספו הומלס מחוץ לבועה כדי להשלים חמישייה
חחחח 1+
סולומון היל השחקן ה-21 בהיסטוריה שעושה בכורת בפלייאוף בגמר אזורי או בגמר ה-NBA. השם הבולט ברשימה הוא כנראה רובין לופז שפתח במשחק הראשון שלו בפלייאוף בגמר המערב נגד הלייקרס ב-2010
מסתבר שכבר שיחק בפלייאוף בתקופה העליזה באינדיאנה
מיאמי לא טובה בהתקפות האחרונות
טייטום עם 0 נקודות ובוסטון רק במינוס שתיים
וויליאמס לוחם
ההפרש בין רמת הביטחון של קראודר בזריקה ליכולת של הזריקה זה בערך ההפרש בין סטפן קרי לסת' קרי
אתה סגור על זה?
טוב, זה הרבע היחיד בסדרה הזאת שכלל משחק גרוע של מיאמי ויתרון בסוף. סימן נהדר להמשך, אבל אני מפחד שטייטום יתחמם.
אני בסדר עם זה שהוא יתחמם בתנאי שגם דראגיץ' ורובינסון יתחממו
לקחתי
למישהו יש לינק שעובד טוב?
http://bfstrms.xyz/watch/nba/
תודה
זה מצוין:
http://weakspell.com/nba-streams/miami-heat-vs-boston-celtics/
ויש פה עוד מלא אפשרויות:
https://nbastreams.to/event/miami-heat-boston-celtics-live-stream/171466
וואי וואי איזה רבע נוראי של טייטום כוכב עליון, לבוסטון יש מזל שדראגיץ ורובינסון איזנו מהצד השני.
הכל בגלל יצור הכלאיים המחריד שהחליט עליו – נעליים לבנות על סוליות ירוקות.
היה חייב להתחכם וזה עלה לו.
+ 11
הוא תמיד עושה דברים מעניינים עם הנעליים – הייתי מתה לבדוק אם יש יחס כל שהוא בין הנעליים לנצחונות/ הפסדים אבל אני עצלנית מידי..
צריכה איזה בידוד של שבועיים במלון קורונה לכל השיט הזה שאני צריכה לבדוק אבל עצלנית מידי להשקיע.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, יכול להיות שהרמת פה סטארטאפ?……………
רעיון לפרקטיקום
הסלטיקס משתעשעת בהיט ברבע הראשון כמו חתול בעכבר, לפני שהוא הורג אותו
הנה הקללה….
למה גונס לא משחק? יכול לתת דקות טובות על הפוורדים
שומרים אותו לחצי השני
טייטום במופע אימים, עם נעליים לבנות וסולייה ירוקה זוהרת, אבל אני מאמין שהוא ישתפר משמעותית בהמשך.
לא יקרה…
הזוהר הזה זה הסוף שלו…
יחליף במחצית
בינתיים שיפוט טוב מאד לשני הצדדים, אין בכלל טענות
טענות גם אין לסטיבנס………………
יש טענות למוכשרי הסלטיקס ובמיוחד לטייטום שפשוט לא במשחק. החמיץ כל כך הרבה שזו בושה. הייווארד, שנולד לו בן במהלך היום גם לא טוב כרגע עם החטאות של שלשות פנויות לגמרי.
שתי קבוצות של זרגים, לשופטים אין שום אינטרס
שלשה של הייווארד סיפתח להולדת הבן?
הילד ענק
הסדרה הזאת גרמה לי לשכוח איזה מנהל משחק מצוין היה באטלר במהלך העונה הסדירה
הירו – זה רוקי זה?
הירו מחסל. איזה צלף
סטיבנס מגיב בזמן עם פסק הזמן הזה. לפחות כרגע נראה שיהיה משחק צמוד ומכוער עד סופו.
אני חושב שטייטום עם הביטחון של סמארט זה השחקן הטוב בעולם.
…
שב"ר הירו כבר הרוויח את הזכות לכינוי
עם שם כזה לא צריך כינוי
טייטום עושה טובה שהוא על המגרש?
אם הוא פצוע – שלא ישחק
אם הןא מזיק – שיירד לספסל
בושה וחרפה האנמיות שלו – איך סטיבנס לא עושה משהו לגבי זה?
בוסטון לא יכולה להישען על ווקר – היא צריכה את בראון וסמארט בעניינים, ולהתחיל לשמור חזק יותר ולרוץ למתפרצות.
וכמובן – היירו נפלא כהרגלו
1+
הופמן תנוח דעתך – זה יתהפך בקרוב. מה שכן לא יזיק להגן קצת יותר על הילד הירו
מסוג התגובות שמזכירות את הזחיחות הקולקטיבית לגבי ההעפלה של הקליפרס כשהובילו 1-3 על הנאגטס וכבר נקשרו כתרים לגבי המצ' אפ שלהם מול הלייקרס
בדיוק
מניח שזה מה שסטיבנס אומר לשחקנים.
רק משחקים של קבוצות כאלה כיף לראות בימינו, כמו הסדרה של יוטה-דנבר וכל הסדרות של קבוצות בלי שחקנים ב'קבינט'.
כאן פשוט נותנים לשחק כדורסל, בלי שריקות מיותרות (יתר על המידה, טעויות תמיד יש).
.
אני רוצה להדגיש שהנקודה שלי היא לא איזה שופטים נמצאים באיזה משחק.
שהשחקנים כמו לברון, הארדן, יאניס, דיוויס, קרי, דוראנט וכו' במשחק – המשרוקיות עובדות בצורה שונה.
גם וגם. זה גם קשור לאיזה שופטים.
השופטים נשלחים למשימות יעודיות בהתאם לסגנון השריקות שלהם.
צודקת לגבי השיפוט. עדיין – יותר כיף לראות את הכוכבים הגדולים.
כדור של מיאמי! תייס הוציא
ההיט עוד יתחרטו על הדקות האלה, יכלו לעלות לדו ספרתי ויאבדו את היתרון
איזה עיוורים השופטים
הפכו הפכו 😀 הכל בסדר
קראודר מציג:״כתום סה הגרזן החדש״
המאמנים עובדים טוב שניהם. מרגישים שיש מגמה, הופס פסק זמן. ככה עובדים!
בנתיים המשחק צמוד כי מאיירס מנטרל את טייטום, כשזה ישתחרר בוסטון תברח
אני מפחד שברגע שטייטום יקלע זריקה אחת האחוזים יתאפסו והמשחק יגמר. יותר סביר, לדעתי, מ-2 מ-18
הסלטיקס משחקים רע מאד בעיקר שזה נוגע לריכוז, כמות האיבודים לא מתקבלת על הדעת!
טייטום פשוט לא שם
הקללה או הנעליים?
באטלר נגר שהחליט לפני כמה שנים שהוא כוכב וכפה את זה על המציאות בכוח רצונו
דוגמא למה שכוח רצון מברזל יכול להביא
איזה כדורסל רע
יש מצב שאלה הדקות הכי טובות של איגודלה בפלייאוף
משחק קשה לצפיה.
בחיים לא היה פאול של סמארט על הירו.
הסלטיקס פשוט גרועים היום, לא יודע מה לעשות?
האימפוטנציה הזאת עוד תעלה לנו ביוקר
שתי טענות לשיפוט כבר יש לי, תוקף של גימי ברור ועבירה שלא היתה לסמארט
הם מתחילים להתחמם
לא יודע על מה אתה מדבר. הם גרועים מתחילת המשחק.
לא נתנו למשחק לזוז
תייטץ הוא הזרג שמקבל הכי פחות ריספקט בליגה.
לא סופרים אותו
אדביו במחווה להווארד מאתמול
נדירים המשחקים בהם 2 הקבוצות גרועות במידה שווה
שתי הקבוצות נראות ממורמרות שהוציאו אותן מהבריכה והפלייסטיישן
השופטים הבני זונות שורקים לטובת הסלטיקס כאילו הם הלייקרס
אני דווקא חושב שהשיפוט יחסית מאוזן בינתיים (ואפילו קצת לטובת מיאמי), אבל אולי זה מושפע מהגישה היותר חיובית שאני מנסה להביא למשחק הזה
השלשה הזו שקמבה פספס, אין דבר כזה. ווינר אמיתי היה מכניס אותה.
תנצח הקבוצה שתשחק פחות רע. שתיהן לא טובות היום. אולי בגלל הלחץ?
יכול להיות, חושב שבמשחק הרביעי של בוסטון-טורונטו היה משהו דומה. אם מיאמי עדיין תוכל לעשות את הסוויץ' ברבע הרביעי זה יהיה מעולה
ליגה חרפה
אחת האהבות הגדולות שלי, נוסף לספורט וכדורסל, זה קולנוע. מכל התקופות: לינץ', קובריק, סקורסזה, ברגמן, ספייק ג'ונז, אורסון וולס ואפילו ראיתי סרטים של אנטוניוני וטריפו. אף אחד מהם לא היה מצלם מבנה סגור מהגג בלי תאורה נורמלית מסביב
הבעיה כאן שאתה מחמיץ את העובדה שזה יצירה עבור אותו הקהל שצופה בCSI מיאמי
נקודה נכונה
עבירה ברורה של הלסת על המרפק, ביזיון שבודקים את זה בכלל
שתי הקבוצות רעות היום, זה משחק שיוכרע בהגנה והאסל, יכול להיות שכמו חלקים גדולים מהסדרה הזו.
וויי וויי איזה מופע אימים של דתי הקבוצות. מכבי ג׳לג׳וליה נגד פ.צ. ברוריה 🤦♂️🤦♂️🤦♂️ חחחח דראגיץ׳ תוקף את הייוורד בסמטה אפלה, שודד לו את הארנק ומקבל אנד וואן 😀
מציע לאוהדי הסלטיקס וההיט להנות מהסדרה הזאת כי אם הן ישחקו ככה בגמר זה יהיה כואב מאוד
למשחקים כאלו אני משחקי שוחות.
כמו קרבות שוחות הם מכוערים ארוכים קשוחים ויש אותם רק כי חייב למלא את המכסה
מנפלאות המזפח ובוסטון עוד נחשבת לאחת הטובות שם
אחת המוכשרות התכוונתי
2 הקבוצות שיחקו ממש רע, אבל אי אפשר להתלונן על יתרון של 6. באטלר והירו הסיפור הגדול של המחצית
מדהים, תייס קיבל שריקה וניצח בקרב זרגים.
זה כמו לשחק "מלחמה" ו-3 מנצח 2.
😂😂😂😂
😂😂😂
וואלה תאמין לי משמעם כשאתה לא בבלוג הכי
וגם היומן חמק אותי שיחררת כמה פנינים🎩
אם אני סטיבנס – ואני לא – טייטום לא רואה דקת משחק במחצית השנייה.
שפת הגוף שלו משדרת את כל מה שהסלטיקס לא רוצים לראות – תבוסתנות.
אין בכעיה – לך לספסל ושב שם עד משחק 5
אשפה מזרחית, מנחם אחרי זה יוציא טור על חוזקת המזרח וכמה ההגנות מרשימות, המערב בכמה רמות על המזרח
לא כוחות
חחח פלייאוף מזרחי במיטבו: קמבבוקר עושה איזו ודופק כדור בקרש, באם באם מחזיר לו אוף דה דריבל – רק איירבול!!!!
🤦♂️
🦋🦋
למי שחסר לאחרונה קצת הומור וחיוך בחיים – שיקרא את התגובות הערב – מבטיח שחלק מהן יעלו חיוך על הפנים..
בין אם זה רזי, האשך, מנחם העצבני, ברוך שמבואס מהמזרח – כל אחד והשני פני שלו לקומדייה הנהדרת הזאת
(אגב – זה רק אומר שהמשחק לא משהו עד עכשיו..)
בוסטון ניצחה את שני המשחקים הקודמים בהם טייטום זרק 0 מ-6 (או יותר מ-6) במחצית הראשונה. באחד קלע 1 מ-18, בשני 2 מ-9
מחצית ראשונה:
הירו וקמבה מעולים.
..
באטלר קיבל מיאניס בדואר את הצמיד שמאפשר לך לדחוף חופשי בהתקפה.
..
מאיירס לאנרד עושה עבודה נהדרת על טייטום. שווה כל גרוש
מעניין איך זה מרגיש להיות הכי קטן בקבוצה כמו מיאמי. נראה כאילו מתייחסים אליו כמו התינוק של הקבוצה
כשדראגיץ' היה רוקי הכריחו אותו לסחוב אורגן שבור ממקום למקום
בוקר טובנשיקוצים
גיא אני אשמח לעזרה , אתה בתור אחד שמתמחה בחוקה, איזה סעיף זה שהלסת עושה עבירה על הפרקט B.2 או C.3?
דווקא היתה עבירה
תייס גורם ליוקיץ להראות בהגנה כמו דיוויס, כזה אהבל לא ראיתי בחיים שלי
התרומה המרכזית של דאנקן רובינסון למשחק עד עכשיו היא פאמפ פייקס
אהבל אמיתי במקום לקפוץ למגן 3 זריקות ישר מטעה כמו בשכונה
כן הם פאמפ פייקס ממש רעים
דביל הקליי קרי הזה בראון פעמיים קופץ עליו באוויר בטירוף והוא במקום לקפוץ עליו ו3 זריקות מטעה אותו ובורח הצידה כמו בשכונה חחחח
פראייר, לימדו אותו לשחק נכון אבל לצערי בליגה הכסף זה פחות 6 נקודות.
ברור דמיאן לוקה הארדן היו כבר עם 10 נק בכיס חחח
מגן באוויר קפוץ לתוכו ישר חח
משחק קשה לשתיהן. זה של ההיט היום
בוסטוניה בסוף
לא רואה סיבה לשחק עם רובינסון כשהוא לא זורק (ולא קולע מן הסתם)
קמבה מחלק מתנות. איזו שטות. מכניס את דאנקן למשחק
דאנקן צריך לקפוץ למגינים ככה להרתיע את בוסטון לראות אם שורקים לו בתור זרג
סטיבנס צריך לזרוק כבר עכשיו את היווארד או גרנט וויליאמס למגרש במקום ת'ייס. קשה לחזור מ-12 הפרש נגד מיאמי
סטיבנס צריך טיימאאוט
ווקר לא נותן צ׳אנס להחטיא. מחלק מתנות שולח לקו
למה טאטום לא משחק ?
זהו, המשחק ברח וכשטייטום מסריח וקמבה לא קמבבוקר אז מיאמי לוקחים ואחריזה משייטים לפיינל….
זה אגב היתרון הכי גדול של מיאמי בסדרה הזאת
בראד סטיבנס צריך להבייש על תצוגת האימון האיומה שלו עד עכשיו:
1. למה טייטום על המגרש?
2. למה קאנטר לא על המגרש?
3. למה אין לחץ הגנתי?
ועוד
2 ו-3 מתנגשים, כשקאנטר על המגרש אין לחץ הגנתי
לא הבנתי למה לא.
לחץ הגנתי לא מחייב לחץ על מגרש שלם ולחץ החצי המגרש לא מהווה שום בעיה לקאנטר כשהוא שומר אישית על אדביו
קראודר מתאמץ להחטיא
בדיוק ה-hustle שהיה חסר במשחק שלוש
קראודר החליף מקצוע למשליך לבנים?
שמעון יור מאן קראודר יקבל חשבון על הטבעות בסוף המשחק
תכניס את קאנטר אידיוט!!!!!!!!
קמבה נוראי בפליאוף. רואים כרגע שפשוט אין לו את זה במעמדים הגדולים ועזבו אותי מהמכללות. שחקן של עונה סדירה שלא מגיע לפליאוף. פשוט לא שם.
רזיאל הוא היחידי אצלכם שהגיע היום
הוא מחמיץ שלשות פנויות לגמרי…
צריכים להיכנס פנימה, השלשות האלו לא נכנסות וזה מבזבז פוזשנים
האיש שלי קראודר שובר קרשים כבר משחק 2
הנה טאטום משחק
לא ראיתי אותו עד עכשיו
יש לי חדשות לטמיר – יש כאן במגרש דרגות יותר נמוכות מזרג
מה אנשים מתרגשים פה מ 12 הפרש? אנחנו לא בשנות ה90
קראודר יכל לחסל את בוסטון ומשאיר אותם במשחק חזר לעצמו
7-1 מהשלוש עם מבטים פנויים לגמרי, עם זמן אפילו לכידרור אחד
נראלי שראיתי פעם משחק של ניקס או סקרמנטו מול שארלוט אבל חוץ מזה זה המשחק הכי גרוע שראיתי.
אולי עכשיו טייטום יתוערר
רועי תהיה שמח שיש לך את ספולס, הוא הייתרון הכי גדול שלכם. בניגוד לסטיבנס שלא לקח פסק זמן כשלחצתם על הגז ספולסלקח אותו מיד אחרי שחטך את 5 הנקודות האלה, עם היה מתמהמה היה נותן לסלטיקס להיכנס למומנטום. זה היה רע במיוחד כשטייטום מתחמם. ככה עובדים, כשמרגישים שהסופרסטאר מתחמם עוצרים את המומנטום….
אחד המאמנים הטובים בליגה. גרג פופוביץ' שלנו
איזו עיצרת מומנטום בדיוק? רק שתיים
הכוח של מיאמי לא מספיק מוערך , נותנים את הקרדיט לבאטלר שלא בצדק
אני לא מבין מה סטיבנס אשם שטייטום לא פוגע ממטר,השחקנים מקבלים זריקות טובות פשוט הם נגרים זה לא הוא אשם
מי אמר שהוא אשם?
דוק זיו.. דווקא הלילה הוא עושה עבודה טובה
כמעט כל זריקה של בוסטון טובה אין פה אשמה של מאמן ששחקן מחטיא זריקות כאלה.
דאנקן רובינסון הזה כבש, בראון קופץ באוויר כל התקפה קפוץ אליו דביל
רובינסון וקראודר לא צריכים לראות פרקט ברבע הרביעי
היוורד עם השפם נראה כמו הדוור שלי
טיימלורד זה בדיוק האיש שאתה רוצה שישמור עליך בשביל שלשה.
מישהו יעשה סטטיסטיקה ויראה כמה שלשות נקלעו עליו ביחס לאחרים? הוא משמש ככוונת….
ילה תמ"א טקס. הסלטיקס לא יחזרו מהבור הזה.
דוקטור אני אשלח לך משהו לעשן יוריד לך את הפאניקה רק 3 הפרש זה בשנייה משתנה, בנתיים כך כוס יין תרגע.
איזה בור?
יש באתר של הליגה בסוף כל משחק סטטיסטיקה כזאת בדיוק
אתה בטוח שאתה במשחק הנכון?
🙂
🙂
סטיבנס מצויין. יש מבטים טובים. אתם מנצחים. תהיה רגוע. טייטום התעורר קצת, בראון וקמבבוקר במצב טוב
תמ"א וול"חוף….
רובינסון מיותר היום
היווארד לקח את הירו לטיול בפארק.
הפרש דו ספרתי שהלך לפח. משחק פתוח לגמרי
נכתב לפני השלשה של הירו
לדוקטור רזי – נתון מפתיע. הטיים לורד דווקא מוריד אחוזים בצורה מטורפת משלוש ברגיל (יריבים קולעים מולו ב-13% פחות משם)
עזוב אני לא סגור על זה שהוא מבין מה הוא רואה
איך פילי הפסידה בסוויפ לפחים האלה לא מובן לי.
הקטע הזה של מאמן מוסיף
גם שחקנים שרוצים לשחק אחד עם השני וסופר-סטאר שבאמת טוב בכדורסל
התשובה היא שמחר אני צריך להוציא את הפחים כי באים לאסוף
בפח השחור יש את הזבל הרגיל ובפח הכחול יש את הזבל של הריסייקלינג
טייטום כל כך גרוע עד כה בקליעה. עדיף שיתן לאחרים.
הוא צריך להבין שהוא לא קובי, ולא דומה בכלל…
כל פעם שאתה כותב משהו יוצא הפוך
זא לאישנה את העובדה שתמ"א ואני נהנה לשבת לך במוח, אבל אתה עוד לא מבין את זה….
מה שמעניין אותך זה מה שאני כותב חמודי.
נרקסיסט בין הביצות.
אתה לא כזה מיוחד מה שמעניין אותי הוא לסתור דברים שנראים לי לא נכונים ואתה ספק בסיטונאות
עושה קובי ברבע הזה😎
מנחם אתה ער אתה רואה מה הילד שרצית להוציא עושה? ומי הנחת במקומו את דאנקן רובינסון
טייטום גבר גבר נלחם ביום רע לא מוותר. סטיבנס התכונן מצויין לאיזורית
כל פעםשהסלטיקס מתקרבים עושים מיד איזה סטפ-בק…
קראודר משחק כמו תאונת רכבת
Mvp בוסטון היום
😂😂😂
טייטום מנגב
התקווה הלבנה של מיאמי, איזה שחקן הירו
חסר הגרוש ללירה…
טייטום שחקן אדיר. הצליח להחזיר את עצמו למשחק בענק. 50-50 ברבע האחרון
ג׳ייסון איז אין דה האוס!
טייטום התעורר
הולך להיות רבע אחרון מעניין 😎
התוצאה ידועה מראש
ג'ימי בא לעבוד
לפני המשחק קיוויתי לא להגיע לרבע הרביעי בפיגור גדול מדי. אז פלוס נקודה זה יחסית בסדר, למרות שאיבדו יתרון של 12
וואללה, כל הכבוד לטייטום – הרים עצמו ממחצית ראשונה איומה.
וטוב שלא הקשיבו לעצת האחיתופל שלי להושיב אותו על הספסל עד משחק חמש
ברור זיו מי מושיב את הכוכב הראשי שלך ? גם בערב קליעה רע הוא מושך את ההגנות
לפעמים צריך לשבור מוסכמות בשביל לייצר שינוי.
הפעם עבד להם בלי זה..
השלשות חייבות להיכנס ברבע הרביעי. זאת הסיבה היחידה שהמשחק עדיין לא גמור
סוף סוף טייטום מתחמם ונגמר הרבע?
הבנט ד'ה גויש פיפל סאפרד אינף?
טייטום עם רבע שמשנה משחק שמשנה סדרה
קראודר שחקן חילוש היום
ברוך עזוב שטויות סטיבנס טוב כל העונה ובפלייאוף במיוחד.
מדהים איך הוא הכין קבוצה צעירה שכבר כמה שנים רצוף מתחלפים שם כוכבים ושחקני מפתח.
מה אתה מקשיב לכמה רפי הבנה פה שלו מבינים מה הם רואים
+ 10
והתכונן מצויין לאיזורית
לא כל מי שלא מסכים איתך הוא רפה הבנה..
בלי ההתעוררות של טייטום ברבע הזה עם ה16 נק' שלו – הסלטיקס היו גמורים.
אין סיבה לא לשתף את קאנטר והגבוה השני יותר.
אם לסבתא היו גלגלים.
קאנטר חור הגנתי ולא יכול להיות על קמבה על המגרש
איך אני נהנה מהטירטושים שלנו…
טייטום עם רבע של 16 נקודות. עשה להם ג׳מאל מארי
ספו עם זינגר בסוף הראיון
דאנקן רובינסון מזכיר לי את הסנדק השלישי, וזאת לא מחמאה
הנה התחלנו עם השטויות, ידעתי שזה מה שיקרה…
ידעתי
תאכלס מיאמי על הפנים. חיים על הרוקי.
הירו לא בהכרה
איפה כל הליצנים שאמרו לספסל את טאטום… הוא השחקן הכי מוכשר והכי טוב של הסלטיקס. למרות המחצית הראשונה שלו משאירים אותו על המגרש כדי שיכנס למשחק כי בלעדיו לסלטיקס אין מה למכור
ישראל מחכה לבאטלר
גיימי טיים, תמ"א טקס
מה אמרתי, הנה ססיסים הראשונים שמבשרים את בוא האביב של מיאמי…
אני סוגר את הלפטופ, זהו ניגמר.
מי שהולך לישון עם קראודר יקום עם ספסל, ארון ושידה.
תמיד אמרתי את זה ולא התרשמתי מכמה משחקים שנכנס לו.
טייטום התאפס – האם זה יספיק להיום?
הירו מחזיק את ההיט עדיין מעל המים.
שכחת גם אסם, זה נגר בחסד דור רביעי ולצערו גם יש עליו את קללת המטלית
בקיצור הוא קבור 7 אמות באדמה
כמה נקודות הירו צריך לקלוע כדי שקמבה יפסיק לשמור עליו ?
30 , 40 50 ???
הייוורד חזר לעשות קספר
בוסטוניה מובילים! אנביליביט
איגודלה מגדל זקן בשביל לעשות השתלה בשיער
הוא יכול לתרום את זה לעיזים עם סרטן
המומנטום בצד של בוסטון
כן מובילים לראשונה אבל ספולס לא יתן למשחק הזה לברוח..
תמ"א בריבוע!
במבה קמבבקוקר
קם ועכשיו חוזר לישון
נראה שהיוצרות התהפכו היום – בוסטון אמרו – למה להיות פראיירים?
להוביל כל המשחק ואז הם הופכים ומנצחים.
נעשה להם את זה אנחנו.
ננוח כל המשחק ונגנוב ברביעי.
איזה, אתה מנסה לברך ויצא מקלל
קולולולו
רוברט ווילימס בכלל השחקן הכי גרוע בסלטיקס מינוס 10 במדד רזי
🙂
כן בוסטון תמשיכו לתת לקמבה לשמור על הירו
מטומטמים
גימי טיים
לא אמרתי לכם?
זהו נגמר, שלוש ארבע ו…
באטלר העלה הילוך בהגנה
הנה מיאמי בורחים ולא יעזור בית דין. סטיבנס בטח לא יעזור.
באנון ישלם?
סופר הירו
מזל של מיאמי שהירו רק הולך לסיים את השנה הראשונה שלו בחוזה רוקי
נשים רגע בצד את המשחק של הירו הלילה. לאיזו מפלצת הוא יהפוך עוד שנתיים-שלוש?
מנחם אחיתופל , אתה רואה את היירו? העיקר רצית להוריד לו דקות
סמארט טמבל לא קולע ומאבד מיאמי מתחבאת מאחורי הילד הירו
כמה שטויות וכמה איבודי כדור.
הדבר הכי טוב שמיאמי יכולים לעשות עכשיו בהגנה זה להשאיר את סמארט חופשי ולתת לו לזרוק
ברור זה נגר חשוב שהוא סטאר, כמה יש לו הערב 7 נקודות ב2 מ100, אפס התקפית.
איזה כיף לראות את היירו – לא משנה את מי אוהדים
אין שום סיבה אגב שווקר ימשיך לשמור על הירו. מעדיף לקחת את הסיכון של דראגיץ' כשהירו בזון הזה
סטיבנס סוף סוף רואה שהמשחק בורח לו.
לא נורא, נתראה בשנה הבאה.
סטיבנס אלוהים הרגע התגלה אליי ואמר לי שצריך להחליף שומר על הירו.
מה אומר?
אומר not today
וואו הירו
סלטיקס – כמה איבודים??
טייטום עוד יכול לנצח את המשחק הזה, שום דבר לא גמור
מהתגובות נראה שאתה אוהד בוסטון ורזי מיאמי
האופטימיות לא חזקה אצל שנינו
בוסטון מנסה לשחק עם ווקר על איגודלה. מהלך טוב, אבל באיחור של 3-4 דקות
לפי החוקים מותר לך להיכנס במגן שזז עם בעיטת קראטה וזאת תהיה עבירת מגן, NBA במיטבה
זה היה צעדים של טאטום
אני סופר לטאטום כמעט כל משחק לפחות 4-5 עבירות שלא נשרקות, תביט בכניסות שלו עם הכתף ממש כמו לברון חוקי זה לא
אשכרה ווקר לא על המגרש במאני טיים בגלל ההגנה. פדיחה ענקית של סטיבנס
כאילו הוא צודק, אבל לא הצליחו להחביא אותו בכלל
סטיבנס באיחור של 10 דקות מוציא את קמבה
וזה יעלה לו במשחק , ווקר שחקן בינוני+
איזה נגר באטלר 4 מטר מהסל חופשי לחלוטין זורק איירבול, למזלו הירו סוחב אותו
כל העונה החבר'ה הצעירים סחבו אותו
לא צריך להגזים אשך אבל הוא לא סופרסטאר כמו שחלק מדמיינים פה. הוא אולסטאר ושחקן טופ 20 בהחלט.
מדוייק. אנשים פה לקחו אותו לפני יאניס 😂😂😂
קלטתם את השריקה של פוסטר עכשיו?
הוא רואה לתוך העתיד ויודע מראש שתהיה עבירה, אז שורק כבר לפני.
😂😂
למרות שזה נראה קשה נראה לי שבוסטון מנצחת פה
מיאמי לא מצליחים לסגור איזה החטאות גימי עם איירבול מהקו חח
חהחהחה סמראט
טיילר הירו זה גיבור העל האהוב עליי
וואו סמארט איזה טמבל הירו העניש אותו. שיילך לצעוק בחדר הלבשה אחרי המשחק
מחר אני מטריד אותו
אמרתי הוא ביץ שחושב שהוא כוכב, היה צריך לתת לו פצצה ולהגיד לו כלב תשב בצד.
הוא בא מרקע קשה מקופח😎
נכון מאד
הכדורסל הציל לו את החיים!
הירוווווו
וואו, איזה סל, סמארט פח אשפה
הירו עושה לוקה
יהיה אולסטאר שב"ר?
עם כמות הכשרון שיש בליגה צר לי אבל לא נראה לי
פאקינג. טיילר. הירו
אין לו אלוהים, להירו.
יש להירו תסמינים. מיאמי צריכה לבודד אותו כל התקפה ולתת לו לזרוק
מיאמי חייבים להשאיר את סמארט חופשי ולתת לו לזרוק
הדרך הכי קלה לנצחון
זה דמיאן לילארד הו טיילר הירו.
מה נסגר
או
אם בוסטון מפסידה להירו הם כורים לעצמם בור שלא יוכלו לצאת ממנו ויש לנו כבר פיינליסטית אחת.
לא גמור פה ולא גמור ב 3-1
וואללה ההירו הזה!
(איזה כיף לשבת על הספה, לא לדאוג למעורב, וסתם ליהנות)
גיא אתה רואה דחיפה שווה עבירה
בוסטון עושים ים שטויות סמארט אחלה שחקן מה אתם מתלוננים הוא גדל עם הקבוצה אז רגילים לצעקות שחו זה חא דריי ודוראנט
נגר , שחקן הגנה טוב אבל אפס התקפית
איגי לא יכול לשים סל הנגר הזה מםחד
הדקות של באטלר
סוף סוף שורקים לטאטום צעדים
גימייי
מיאמי גדולים עליהם כרגע
הצעדים נגד טאטום הוכיחו לי שהשיפוט בסדר
טייטום משחיל 3
דראגיץץץץץ
הנעת הכדור של מיאמי תענוג לעיניים
החיים קלים יותר כשיש לך את איגודאלה. איזה אסיסט.
סמארט חהחהחה
אחד משחקי הפלייאוף הכי טובים של שחקן בחולצה של מיאמי היט
האווארד לא מעז לקלוע משום מה
נגמר הסיפור של בוסטון
כמה קור רוח. סיומת נהדרת
הירו פשוט שחקן ענק
גימיייי הירו זה קליי 😂😂
נקווה שבאם בסדר
בוסטון לא הצליחו להשיג עצירה שלושים התקפות רצוף
יאללה סמארט אתה האיש שלנו
תביא לנו את הנצחון
שי, מחר (היום) מאמר עם קשר לגננת
מגניב דוק, תודה
טיילור פאקן הירו אזיה כיף של שחקן תענוג לעיניים
גיים. סט. מאץ'.
כתבתי אותו בטיים אאוטים של המשחק
טייטום לא פראייר
איבוד אדיוטי
זה עבירת תוקף , בדיחה שלא נותנים לטייטום עבירה על זה
תם הטקס
מגיע למיאמי והירו.
ככל הנראה יש לנו פיינליסטית ראשונה
שוב החיפזון הזה..
כמו אלו שהכירו את הקליפרס כשהסדרה מול הנאגטס הייתה בעיצומה
טאטום דחף כרגיל
אופנסיב פאול
תוקף ברורנשל טייטום חחחח
אוםנסיב פאטול!!!!!!!!!!!!!1
גם תוקף וגם חטף לו נקי
ואיזה חכם ספולסטרה ששמר את הצ'אלנג'
מקווה מאוד שהחמישייה שעכשיו על המגרש תפתח במשחק החמישי. יותר טובה מההיא עם רובינסון וקראודר
אופנסיב נגד טאטום
סמארט במשחקו הגרוע ביותר בקריירה.
ולכל החכמים – מחצית ראשון, טייטום עם 0 נק' ובוסטון בפיגור 6 במחצית
מחצית שנייה, טייטום עם 28 נק' ובוסטון בפיגור 6 נק'..
מוסר השכל?
שכוכב יכול להתפוצץ בכל רגע ופותח אופציות התקפה לחברים שלו, ההמלצה הזאת שווה ללהחליף את מסי במחצית בגלל שלא פוגע . זיו מספיק יש את מנחם לס אחיתופל עם העצות שלו לא צריך עוד אחד.
שמיאמי קבוצה יותר טובה לא משנה מי משחק בבוסטון?
וואו
טאטום עושה את זה כל הזמן
אם שורקים לו באופן קבוע הוא יוצא בעבירות בחצי הראשון
בולשיט
זריקה רעה
למה יש ביניים אם היה תוקף חחח
מנפלאות הפלצנות האמריקאית
הם לא שרקו תוקף
הם אמרו שלא היה פאול וזה לוס בול
בולשיט
זה 48 ו25 שלא רוצים לגמור את כמשחק
מילכוד 22
השופטים יחיו עם השריקה המטומטמת לג'אמפ בול. פשוט קרימינלי
כמה עיוור צריך להיות בנאדם שעומד מטר משם, מסתכל, לא רואה את הדחיפה של טייטום ואת באטלר נוגע רק בכדור, ושורק את השריקה הזאת?
כשזה העבודה שלו והוא נחשב מקצוען בתחום?
תלוי מה התחום. לדעתי הוא מקצוען בהטיית משחקים וסיור הימורים
חחח מדויק. נראה לי הם קיבלו מסר בהול שחייבים להאריך את הסדרה.
עוד רגע הם יילכו לקלוע עונשין בעצמם עבור בוסטון…
48 ו25 זה מטכל הצמד הכי טוב במשחק שהם יחד צריך טריפל טים על כא מהם לפחות
עשה את העבודה שלו נאמנה לסילבר, איפה גיא אם השקיפות כל העולם רואה דחיפה פוסטר והזבל השני הולכים מסתכלים בריוויו ואומרים איבוד כדור
😂😂😂
הגנה טובה של הירו, אבל לא עזר. בראון קילר
וויי וויי לא נגמר
השופטים ניצחו את שתי הקבוצות, הופיעו בגדול למאני וגנבו את המשחק.
כל מה שמאמין צריכים לעדות זה לקלוע עונשין
תנו לג'ימי לנצח
טעות שיפוט מובילה למחדל
לילד יש קרח בורידים
חייב להגיד שההתחייבות שלי לא לדבר על השופטים עומדת במבחן
לא נגע בו
לא היה פאול
זה פוסטר שמשרת את סילבר שרוצה 2-2 ומוכר את מיאמי.
קיבל את ה-SMS חמש דק' לסוף שחייבים עוד כסף מזכויות שידור
חח זה בקודים
אף פעם לא התלהבתי מסמרט ומכל מידי עסקאות מוצעות למעבר שלו לג"ס. הבן אדם חירב לבוסטון את המשחק היום.
קורה
שחקן מעולה
עןד שריקה קרימינלית
איזה גבר ווקר. רק סטף וג׳מצ׳י יכולים לקלוע שלוש משלוש במצב כזה
אתמול כמו הירו היום הקטנציק שלי עבר טקס חניכה והתבגרות במגרש השכונתי. לקחתי אותו לסתם אימון ערב פתאום היו מלא ילדים במגרש ואי אפשר היה להתאמן. אני עם ברך קצת כואבת שמרתי כוחות להיום לטורניר הגדולים אז אמרתי יאללה נשחק בקטנה היינו אני הילד ואחד בן 13 איתנו שמשחק שם הרבה. באחד המשחוקנים הייתה חבורת בני 15 חצופים שרצו לשחק בלי הקטנציק אמרתי לו הוא יקרע אתכם. הם פחונים בכדורסל ולא בענף הנכון אבל יותר גבוהים ממני אז!שלחתי את הקטן לשמירת לחץ להציק להם הוא עיצבן אותם חח 2 הקטנים עשו לוחצת ואני שמרתי מתחת לסל הם התעצבנו וטיטרשו על הקטנציק ועשו עליו דחיפות ולא נתנו לו לזרוק הקטנציק התחיל לבכות מהטראש טוק אמרתי לו אתה משפיל אותם לכן הם מדברים ככה תן להם בראש הם נתנו לו גג ושאגו עליו אז התחלתי לעלות הילוך מ0 ל10 וניגבתי אותם שהקטן חוסם לי חסימות חבלז ומתסכל את האהבלים האלה ואז שאגנו עליהם. הקטנציק התחיל לטטרש אליהם וקרא להם לוזרים אפסים וסבתות חחח עשיתי איתו דאבל טימם עליהם ישר איבדו כדור😂😂
הוא נכנס לביסט מוד הקטנציק איזה הגנה הוא נתן ואיזה סקרינים. כל מהלך הגנה הרטנציק בא עליהם עם שאגות זה היה אחד הטובים אמרתי לו שאני גאה בו.
שמעון בהתחלה שקראתי טקס חניכה והתבגרות חשבתי לקחת אותו לחשפנית, אחרי שסיימתי לקרוא הבנתי שלקחת אותו לשחק נגד חשפניות .
😂😂😂
שמעון רק שהבן לא יחתום בשב״ר
עדיף קלאץ׳ ספורטס
האמת גם אני הייתי מחתים אותו בקלאץ יכול כבר היום להיות טופ 12 בליגה אם מידלטון טופ 10
חחח
בשביל שיחתום קלאץ אני אצטרך למחוק את כל התגובות שכתבתי בהופס 😂😂😂😂
Who is shiktze and what is it? 😂😂
בקטנה – טלפון אחד לטנ"ש הם מסדרים לך את זה. הם עושים את זה לתגובות של גיא כל הזמן
חחחחחחחחחחח
ברוך הילד בן 4…
קצת מאוחר מדי בשביל זה, לא?
5 ו3 שבועות
אמר חניכה והתבגרות, אבל אתה צודק נחכה שיהיה בבר מצווה, דרך אגב גם אצל חשפניות שמעון צועק כל הכבוד ואיזה יופי
הקדמת את השיקוץ וברוני… אחלה סיפור
ואן גנדי מלכלך על השיפוט.
הכל בראש!שלו
נראה אותו בגמר. ישתוק כמו כל הכבשים
הוא היחיד עם זוג עיניים ומוח מתפקד
אין על פוסטר זה בראש!שלכם הכל סתם בכיינים
כרגיל ג'ימי מנצח את המשחק
הירו סחב אותם לבד כל המשחק
לבד
גימי לא עשה כלום
רק 24 נקודות 7 ריבאונדים 9 אסיסטים
לבד…
ג'ימי היה טוב, אבל בלי הילד בוסטון היו בורחים ברבע השלישי אם לא לפני זה.
אמת
כמה יש להירו?
37 נקודות 67% מהשדה 50% מהשלוש
נוט-באד
שלוש שריקות גורליות באופן ברור ללעזור לסלטיקס. גרוע
30 שניות משחק – עשרים דקות בפועל – רק שהשחקנים לא יתעייפו. הקהל יותר עייף מהם 😥
השופטים עלו היו למיאמי ב-10 עד 12 נקודות לפחות
בושה וחרפה לנבא
אני מעדיף זריקה מ3/4 מגרש מאשר לנסות מסירת התאבדות.
הייתי מוסר לטייטום שיזרוק אפילו במקרים נדירים אפשר להוציא פאול ועם שופטים כאלה אולי לא כל כך נדירים. תנו לשופטים צ'אנס
ככה זה נראה עם 25+48. אפילו במשחק זרגים כזה.
הם לא היחידים כמובן אבל הגרועים ביותר.
זהו. זה גמור
the rookie did it
כמעט 3 שעות למשחק
ניצחון סופר חשוב, למרות השיפוט ולמרות שהשלשות לא נכנסו גם היום והיה קשה לייצר מומנטום. לא רוצה להגיד שזה גמור כי היו דברים מעולם אבל ספולסטרה ממשיך למצוא פתרונות לאורך הסדרה וסטיבנס פחות עומד בקצב.
הירו ענק, איזו גניבה
האם היה בעבר קבוצה שהגיעה ממקום 5 לגמר?
הניקס הגיעו ממקום שמיני
אאל"ט, יוסטון של האקים לקחו אליפות ממקום שישי, אבל זה נדיר מאד.
צודק
גם יוסטון של מוזס מאלון הגיעו לגמר ממקום שישי והפסידו לסלטיקס של בירד ומקסוול שהיה פיינלס MVP
כשמגיע מגיע. והיום הגיע למיאמי לנצח ולבוסטון להתבייש…
לא רואה שום מצב שבוסטון חוזר מזה ומנצחת 3 רצוף.
כנל אין להם תאופי בשביל זה
מי שיושן עם סמארט שלא יתפלא שיקול עם קרשים , הנגר לא אמור להיות שחקן חמישייה.
אחרי שצעק על בראון וטייטום היה צריך להעיף אותו הבייתה. נלחץ ב-2:0 והרס את הקבוצה. כמו הקאפקייק גרין שהרס לגולדנים את השושלת והטבעת הבאה שיראו שם תהיה בעוד 20 שנה
זה לא אותו מצב. הם גדלו יחד בקבוצה לא חושב שזה מפריע שם למישהו.
קאפקייק בא כנטע זר ודריי חשב הוא כוכב ודיבר איתו בהשפלה יעני לא צריכים אותך.
סמארט לא אמר דבר כזה. להיפך הוא הדליק את הקבוצה למשחק 3.
הלו, סמארט לא אשם. הוא דווקא היחיד עם אופי לקאמבאק כזה בקבוצה. הבעיה היא כשטייטום לא מופיע מחצית שלמה, או שסטיבנס לא יודע איך להתמודד עם ספולסטרה, או שכל הקבוצה נכנסת לבעיות פאולים. תן כבוד לסמארט, שחקן פנטסטי. לא אמורים לצפות ממנו להוביל את הקבוצה אבל הוא עושה את זה בכל זאת ברגעים הקשים שלהם.
ממש מוביל עם 3-12 מהשדה, תעשה טובה תצפה במשחקים הוא נגר שאמור לעלות מהספסל בהתקפה הוא שחקן חילוש
לא נותן לו יותר כבוד ממה שמגיע לו – וכאן הוא בהחלט מקבל את זה. בקבוצת כדורסל אסור לצעוק על הכוכבים, תראה את בראון היום, כבוי לגמרי, גם טייטום כבוי, אין שם אחווה ואין אש בעיניים – רק אצל ווקר.
סטיבנס לא היה צריך לקחת את ארבעתם לשיחה "שווה"
היו צריכים לנזוף בסמארט ואולי גם לקנוס אותו,
הוא בעצמו כבוי, גם במשחק הקודם – זה הוציא גם אותו מהסדרה.
מיאמי בשני משחקים נוראיים – ובוסטון בקושי ניצחה אחד מהם.
אתה צודק – הם באמת צריכים להתבייש. הפסידו לשני שחקנים וחצי (רובינסון וקראודר היו היום עם בוסטון)
100+
למיאמי הגיע לנצח מי שלא מבין את זה הוא מוטה.
…
דוק רזי אני מבין תעצבים שלך על סטיבנס, גמר המזרח הקבוצה שלך בדרך הברורה ל1 3 ואתה יושב על הכיסא רגוע עם מסטיק.
היו כמה דברים שצריך לעשות אחרת.
כן, זה באמת צורם לעין האדישות שלו
חלק מהסלים במשחק הזה יפתחו את סרטון הכניסה של הירו להיכל התהילה ב-2042
למה, אתה סבור שתהיה אפשרות למקרן במערות התת-קרקעיות כשבחוץ 50 מעלות בצל?
תסתכלו על מדד +/- להירו יש שלילי! מינוס 6 לכל החמישיה מלבד קראודר יש חיובי
הירו עם 37 נקודות ב-35 דקות, 67% מהשדה 50% מהשלוש 6 ריב' ו-3 אס'
אז מה זה אומר?
סליחה מינוס 4
מדד +- זה חרטא שנועדה לפמפם שחקני ספסל, סמארט אסון התקפית וגם בחדר ההלבשה עושה בלאגן, ביץ לא אמור לדבר לכוכב לא משנה גדלו ביחד (קנבה הגיע העונה לקבוצה).
אין שום סיבה בעולם שסמארט יזרוק 8 פעמים מ3, למען השם לונזו בול עם יכולת קליעה טובה ממנו
בלי קשר ל-ביץ', צעקות כאלה מפרקות קבוצה, בוסטון כבויה כבר שני משחקים, היום זה בלט ברבע הרביעי – לא הצליחו להשיג עצירה, לא לקחו ריבאונד. מזלם שהשופטים קצת עזרו (לא בכוונה)
גם קובי וגם מייקל היו צועקים על קבוצה ושחקנים, הקטע שלהם מותר שהם היו באים עם קבלות ,שנגר בא וזורק דברים זה רע.
סמארט הוא הלב הפועם שלהם
מותר לו לעשות כל דבר מבחינתי